نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3699
-
الف
+

مروری بر کارنامه هنری «گیتی ساعتچی» بازیگر سریال «معمای شاه»

در این گزارش با «گیتی ساعتچی» بازیگر سریال «معمای شاه» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «گیتی ساعتچی» زاده 1337 هجری خورشیدی در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

وی با سریال کمیدی «تلخ و شیرین» بازیگری را شروع کرد و در سال 1367 بعد از 10 سال با سریال «جستجو» به قاب تلویزیون بازگشت.

ساعتچی سال 1394 با نقش «تاج الملوک» (مادر محمدرضا شاه) در سریال «معمای شاه» به کارگردانی «محمدرضا ورزی» بیش از پیش شناخته شد.

وی در پیوند با نحوه انتخاب شدن برای این نقش چنین گفته است: آقای ورزی من را برای این نقش انتخاب کردند. چند باری درباره این نقش با هم صحبت کردیم و بعد کتاب خاطرات تاج‌الملوک را به من دادند که بخوانم. من این کتاب‌ها را خواندم و از شخصیت تاج‌الملوک خوشم آمد. به نظرم با فرزندانش با اقتدار حرف می‌زد و رفتار می‌کرد.

بانو ساعتچی همچنین در سریال های «گل‌های آفتابگردان» (1376)، «همه فرزندان من» (1376)، «به کجا چنین شتابان» (1388)، «کلانتر» (1388) و «بچه‌های نسبتا بد» (1392) و همچنین در فلم های «شریک زندگی» (۱۳۷۳)، «روز دیدار» (۱۳۷۴)، «جان‌سخت» (۱۳۷۶)، «سایه وحشت» (۱۳۸۷)، «آژانس ازدواج» (۱۳۸۹) و «فیتیله و ماه‌پیشونی» (۱۳۹۰) به ایفای نقش پرداخته است.

گفتنی است سریال های «به کجا چنین شتابان» و «کلانتر» با نقش آفرینی «گیتی ساعتچی» از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده و سریال های «گل های آفتابگردان» و «معمای شاه» با حضور وی در حال نشر می باشد.

تماشای آنلاین سریال «معمای شاه»

تماشای آنلاین سریال «گل های آفتابگردان»

تماشای آنلاین سریال «کلانتر»

تماشای آنلاین سریال «به کجا چنین شتابان»

ع ا
 

نظر شما
ارسال نظر